lördag 4 februari 2017

Fint Minne...

VP Spårhunden 2015 Frk/Västra.
Har nu suttit och tittat tillbaka på Athenas meriter. Det är ju dags att lämna tillbaka Vandringspriset vi haft ett år. Fantastiskt kul att plocka fram och läsa spår protokoll på vad Athena gjort. Ja, i spårskogen var det få som slog henne. Att hon som 9-åring kom 2:a på VP FRK "Buffs spår" med samma poäng som den som vann känns oerhört hedrande.
Jag kan bara fundera på hur det hade varit om hon fått möjlighet att spåra mera under de år hon fick stå tillbaka för Thyras jaktträning. Jag tror Athena hade kunnat gå mycket långt. I spårskogen var vi ett fint team. Du och jag Athena!!
Till vardags hemma var du bästa flockledaren med ditt milda tysta sett att styra Thyra & Cleo. Du var snäll mot allt och alla.

Jag är såå Glad att du fick sluta på Topp. Min Älskade Athena!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar